طراحی سایت پزشکی

ساخت وبلاگ

 

در محل سکونت انسان مانند منازل,هتل ها,خوابگاه ها,زندان ها,بیمارستان ها,سرای سالمندان و ... یافت می شود.این انگل ها در شکاف دیوار ها, کف خانه ها,اثاثیه,لا به لای کارتن ها کمدها,تشک ها و پشتی ها یافت می شوند. در شب و نور کم فعال هستند و هنگام خواب از انسان تغذیه می کند و اگر انسان در دسترس آنها نباشد از حیوانات خونخواری می کنند.ساس روی بدن انسان زندگی نمی کند بلکه به محلی در نزدیکی محل نشستن و خوابیدن انسان زندگی می کند.

ساس را می توان به کمک لکه های ناشی از مدفوع آنها تشخیص داد.فراموش نکنید که ساس ها حتما تخم گذاری کرده اند بنابراین باید در سه مرحله بیست روز یکبار سمپاشی ساس انجام شود. در ضمن ممکن است در هنگام سمپاشی ساس, ساسی از مخفیگاهش بیرون نیاید .در این حالت باید از روش های دودی مانند قرص یا پودر گوگرد استفاده کرد.

باید بدانیم که زمان خاصی برای سمپاشی ساس وجود ندارد و در هر ساعت شبانه روز می توان به کمک کارشناسان ماهر با رعایت اصول ایمنی در این زمینه این کار را انجام داد.

روش های پیشگیری از ورود ساس به منازل:

کاور کلید و پریزها

وکیوم لباس در کیسه های پلاستیکی

استفاده از جاروبرقی

کاور تشک خوشخواب

ممانعت از خرید وسایل دست دوم

راهنمایی و کمک از دانش کارشناسان در زمینه سمپاشی ساس

 

https://www.xn--mgbxe0e7o9p.com/%D8%B3%D9%85%D9%BE%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B3/

 

سمپاشی منازل و دفع انواع آفات و حشرات با استفاده از سموم جهت از بین بردن هر نوع حشره و سوسک و موش در محیط منازل , انبارها , هتل ها و شرکتها با رعایت اصول ایمنی به عهده خدمات سمپاشی منازل است.

سمپاشی منازل مناسب شامل محل های خاصی از خانه, دفاتر,اداره ها,سینک ظرفشویی,مبل ها و ...از جمله محل های مورد نیاز برای سمپاشی هستند.

نکاتی که پس از سمپاشی باید رعایت شوند:

تا زمان خشک شدن کامل سموم در خانه حضور نداشته باشید.

به نکات مجری سمپاشی حتما توجه کنید.

از حضور کودکان و افراد با بیماری تنفسی در هنگام سمپاشی در محل خوددداری کنید.

محل هایی مانند سینک ظرفشویی و روشویی را با مواد شوینده و آب شستشو دهید.

پس از حضور در محل سیستم تهویه تا حدود 4 ساعت روشن نگهدارید.

https://www.xn--mgbxe0e7o9p.com/%d8%b3%d9%85%d9%be%d8%a7%d8%b4%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b2%d9%84/

 

طراحی سایت پزشکی...
ما را در سایت طراحی سایت پزشکی دنبال می کنید

برچسب : سمپاشی ساس,سمپاشی منازل, نویسنده : شرکت سه سوت وب sesoot بازدید : 303 تاريخ : يکشنبه 28 ارديبهشت 1399 ساعت: 13:49

کسب و کارهای دنیای امروز تا حدود زیادی به دنیای مجازی وابستگی پیدا کرده اند، به طوری که عدم فعالیت و ارائه خدمات در اینترنت باعث ضعف و عقب ماندگی شدید کسب و کارها و مشاغل میشود.رستوران ها، فست فود ها، کافی شاپ ها از جمله کسب و کار هایی هستند که میتوانند برای بهبود فروش و رضایت مشتریان خود از طراحی سایت کافی شاپ بهره ببرند، طراحی وب سایت یک فست فود میتواند تا حدود زیادی به افزایش و رضایت مشتری کمک کند به طوری که رستوران ها و فست فود هایی که از خدمات طراحی سایت استفاده کرده اند پیشرفت چشمگیری در کسب و کار و فروش خود مشاهده کرده اند.در طراحی سایت کافی شاپ میتوان قسمت های مختلفی را در صفحات متعدد طراحی کرده و امکانات متعددی را به مشتریان ارائه داد. فروش آنلاین، معرفی خدمات و سیستم رزرو خدمات از مهمترین بخش های طراحی وبسایت رستوران و فست فود میباشد که میتوانند در سطوح مختلفی طراحی شوند.
طراحی سایت کافی شاپ در شرکت سه سوت وب با برنامه نویسی و گرافیک اختصاصی همراه با سئو و بهینه سازی حرفه ای انجام میپذیرد.      برخی از امکانات پیشنهادی:

  • امکان ساختن پیش فاکتور
  • طراحی تور مجازی رستوران
  • امکان برگزاری قرعه کشی
  • طراحی قسمت معرفی به دوستان
  • طراحی نظرسنجی آنلاین
  • طراحی گالری تصاویر
  • ثبت نام و عضویت
  • درج شبکه های اجتماعی

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C/

طراحی سایت پزشکی...
ما را در سایت طراحی سایت پزشکی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شرکت سه سوت وب sesoot بازدید : 296 تاريخ : شنبه 30 فروردين 1399 ساعت: 19:16

 

طراحی سایت رستوران به عنوان یکی از طراحی های سایتی است که بسیار مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است. از آنجایی که تنوع در رستوران ها زیاد است برای اینکه بتوانید حرفه خود را به مشتریان بشناسانید و به آنها خدمات متفاوتی را ارائه دهید باید با طراحی سایت. به صورت حرفه ای افراد را در جریان روند کاری خود قرار دهید.
امروزه با وجود مشغله های بسیاری که افراد دارند ممکن است که نتوانند تایم و زمان کافی برای حضور در رستوران را داشته باشند. برای این منظور طراحی وب سایت رستوران به این افراد این امکان را می دهد که بتوانند به صورت مجازی و آنلاین از خدمات رستوران بهره مند شوند. از آنجایی که طراحی سایت رستوران باید به صورت دقیق و حرفه ای انجام شود شرکت های بسیاری می توانند در این زمینه طراحی سایت رستوران را انجام دهند.
شرکت سه سوت وب یکی از شرکت هایی است که در زمینه طراحی سایت رستوران و انواع طراحی های سایت های دیگر فعالیت گسترده ای را دارد. شرکت به واسطه ایجاد وب سایت رستوران تجربه ای بسیار زیاد دارد. می توانید طراحی سایت رستوران خود را به شرکت بسپارید و با خیال راحت مشتری و مخاطبان زیادی را برای کسب و کار خود پیدا کنید.

همه ما امروزه می دانیم که طراحی سایت رستوران یکی از کارهایی است که می تواند در جذب مشتری بسیار مفید واقع شود. از آنجایی که امروزه فضای مجازی و اینترنت می تواند در معرفی کسب و کارها و خدمات آنها و همچنین میزان فروش و درآمد آنان تاثیر به سزایی را داشته باشد از این رو با طراحی سایت رستوران می توانید برای خود مشتری های فراوانی را پیدا کنید.
همه افراد امروزه به اینترنت دسترسی دارند و مدام به جستجو در گوگل مشغول هستند. این افراد زمان خود را برنامه ریزی می کنند تا بتوانند در کمترین زمان از بهترین خدمات استفاده کنند. اگر شما طراحی سایت رستوران را از طریق شرکت رایان انجام داده باشید می توانید شاهد رونق کسب و کار خود شوید. در ایجاد وب سایت رستوران در ابتدا باید هدف خود را از ایجاد سایت رستوران مشخص کنید.
در برخی از طراحی سایت رستوران ها هدف تنها معرفی مجموعه و خدمات آن است و در برخی دیگر از راه اندازی سایت رستوران هدف از ایجاد آن می تواند علاوه بر معرفی کسب و کار افراد، خدمات فروش آنلاین غذا نیز به ساخت سایت رستوران افزوده شود. برای این منظور برای طراحی سایت رستوران باید در ابتدا مشخص کنید که به چه دلیل نیاز به ایجاد وب سایت رستوران دارید

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C/

  

 

 

طراحی سایت پزشکی...
ما را در سایت طراحی سایت پزشکی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شرکت سه سوت وب sesoot بازدید : 286 تاريخ : شنبه 30 فروردين 1399 ساعت: 19:16

 

طراحی سایت تالار پذیرایی باید از نظر گرافیکی، جذاب و زیبا و چشمگیر باشه و از رنگ های شاد استفاده بشه و زمانی که کاربر وارد سایت میشه جلب توجه کنه و همچنین گرافیک زیبا و جذاب نشانه ای از حرفه ای بودن شماست و از آنجایی که طراحی سایت تالار پذیرایی تصاویر و ویدئو بسیاری در آن هست طراحی آنلاین  باید سرعت لود بالایی داشته باشه تا زمانی که کاربر وارد آن شد منتظر لود تصاویر یا ویدیو ها نباشه چون ممکنه صبر کافی نداشته باشن و از سایت شما خارج بشن بنابراین سرعت لود نیز از اهمیت بالایی برخوردار هست، اگر سرعت لود شما پایین باشه قطعا بازدید سایت شما پایین خواهد بود و برخی افراد از طریق موبایل یا تبلت به جستجو تالار پذیرایی مورد نظر خود میپردازن ، بنابراین واکنشگرا (ریسپانسیو) بودن سایت نیز در طراحی سایت جزو اهمیت های طراحی سایت به شمار میاد. یکی از مهمترین موارد در طراحی سایت بهینه سازی (سئو سایت) هست چرا که با پیشرفت اینترنت بسیاری از افراد در کسب و کار خود اقدام به طراحی سایت کردن و افراد زیادی هم به دنبال تالار پذیرایی هستن و در موتورهای جستجو تالار پذیرایی، تالار عروسی، تالار تشریفات و ... را جستجو می کنن، بنابراین با کسب رتبه بالا و سئو و قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجو بازدید سایت شما بیشتر شده در نتیجه مشتری بیشتری را جذب میکنید.

امکانات طراحی سایت تالار:

طراحی صفحه وب معرفی خدمات تالار

طراحی صفحه وب نمایش منوی آنلاین غذاها

طراحی صفحه وب رزرو آنلاین تالار با قابلیت های پرداخت آنلاین

طراحی صفحه وب بخش اخبار و اطلاعیه های تالار

طراحی صفحه وب ثبت خاطرات و تجربیات از تالار

ظاهر گرافیکی زیبا و جذاب و نمایش دهنده تالار پذیرایی تان

معرفی طراحی سایت تالار به همراه نمایش نحوه دسترسی به آن بر روی نقشه های اینترنتی نظیر گوگل مپ

امکان معرفی بخش های مختلف تالار

امکان ارائه محتواهای تصویری و ویدئویی در هنگام معرفی قسمت های مختلف تالار

امکان تهیه و نمایش گالری تصاویر از مراسمات برگزار شده

https://3sotweb.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%b1-%d9%be%d8%b0%db%8c%d8%b1%d8%a7%db%8c%db%8c/

طراحی سایت پزشکی...
ما را در سایت طراحی سایت پزشکی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شرکت سه سوت وب sesoot بازدید : 301 تاريخ : شنبه 30 فروردين 1399 ساعت: 19:15

 

طراحی سایت صنعتی برای صنایع و شرکت های صنعتی کوچک، بزرگ و صنایع مادر از آنجا اهمیت پیدا میکند که يك وب سايت صنعتی نه تنها برای معرفی آن واحد صنعتی به طیف گسترده تری از مشتریان داخلی و خارجی نقش بسزايی دارد، بلكه در افزايش آشنایی با محصولات یا خدمات و فروش و درآمد نيز نقش موثری را ايفا می كند. طراحی سايت كارخانه ها و مراكز صنعتی جهت معرفی محصولات و يا فروش برخی از محصولات به صورت اينترنتی انجام می گيرد. با افزايش رقابت در بازارهای داخلی و خارجی، هر يك از صنايع در صدد معرفی محصولات صنعتی

 خود و تمايز آنها با ديگر محصولات موجود در بازار برآمدند. از اين رو طراحی وب سايت های كارخانه ای و صنعتی كمك بسزايی را در به تحقق رساندن اين امر كردند.

طراحی سایت صنعتی ، یکی از راههای خارج کردن صنعت وتجارت از حالت سنتی وقدم به سمت پیشرفت ،حضور موثر و قوی در محیط اینترنت می باشد.پیشنهاد می شود صاحبان صنعت و تجارت هرچه سریعتر به منظور استفاده از سهم اینترنت درتجارت وارد این حوزه شوند. امروزه با ورود اینترنت در کسب و کار ها ، نحوه ی بازاریابی , جذب مشتری , معرفی کالا ها، ارتباط موثر با مشتری و غیره تحت تاثیر قرار گرفته است. حضور در فضاهای بین المللی و معرفی محصولات در کشورهای مختلف از دلایلی میباشد که صاحبان صنعت را برای داشتن طراحی سایت صنعتی اختصاصی تشویق می کند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی و پشتیبانی شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام تخصص ماست. با تولید محتوای مناسب برای هر شبکه اجتماعی و انتشار آن می توانید بازدید یا ترافیک سایت خود را افزایش دهید و این منجر به بهبود رتبه شما در نتایج جستجو گوگل می شود. با کمک شبکه های اجتماعی که به سوشیال مدیا معروفند می توانید ازنظرات مشتریان راجع به محصولات و خدمات خود مطلع شوید و آنها را بهبود ببخشید.بدون فعالیت منظم ، تولید محتوای جذاب و شناخت از مخاطبان هر یک از پشتیبانی شبکه های اجتماعی کارکرد این ابزارهای تا حد قابل توجهی کم اثر خواهد شد، شما پیوسته با انتشار مطالب ، انتخاب هشتگ های موثر و دعوت از مخاطبان، افراد جدیدی را جذب می نمایید

امکانات طراحی سایت صنعتی

1 – معرفی کارخانه ، خدمات و محصولات
2 – توضیح در رابطه با محصولات
3 – امکان ایجاد فروش آنلاین و فروشگاه اینترنتی
4 – امکان راه اندازی بخش نظر سنجی در سایت
5 – امکان فرستادن ایمیل بصورت انبوه

https://3sotweb.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/

طراحی سایت پزشکی...
ما را در سایت طراحی سایت پزشکی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : شرکت سه سوت وب sesoot بازدید : 309 تاريخ : شنبه 30 فروردين 1399 ساعت: 19:15

 

از قدیم همه همواره به دنبال ساخت وسایل و فیلم هایی برای سرگرمی خود بوده است. بازی های سنتی نمونه ای از این سرگرمی ها هستند که هنوز هم در میان مردم رایج اند. اما در این قرن ، سرگرمی های جدیدتر و متنوع تری ایجاد شده است. از انواع پارک ها و پینت بال ها و شهربازی ها گرفته تا بازی های مشهور کامپیوتری و اینترنتی که مشتریان پر و پاقرص خود را دارند. اما یکی از سرگرمی های جدید بشر که از تولد آن ۱۰۰ سال می گذرد به دلیل جنبه های آموزشی و جلوه های ویژه موجود در آن در صدر پرطرفدارترین نوع سرگرمی ها قرار گرفته است و آن عبارت است از طراحی سایت فیلم

سالانه فیلم ها و سریال های پر شماری در سراسر دنیا ساخته و پخش می شوند. تا چندین سال گذشته  منبع تهیه این نوع فیلم ها ویدئو کلوپ ها بود که در ابتدا به صورت نوار های ویدئویی و بعد ها به صورت وی سی ها به مردم عرضه میشد. اما در سال های اخیر با همه گیر شدن اینترنت و افزایش چشم گیر سرعت آن ، این امکان به وجود آمد تا هر کسی در خانه خود بنشیند و از طریق اینترنت طراحی سایت فیلم و یا سریال مورد نظر خود را دانلود کند. البته تلگرام و کانل نیز جدیدا باب شده

امروزه هزاران نفر در ایران روزانه از طریق موتور جستجوی گوگل به دنبال یافتن کاملترین وب سایت در زمینه موزیک و ویدئو هستند. بنابراین طراحی سایت فیلم شما را به گونه ای طراحی و پیاده سازی خواهیم نمود که بالاترین رتبه را در بین وب سایت های دیگر و رقبایتان داشته باشد

 

طراحی سایت فیلم دارای چند بخش است:

طراحی گرافیکی زیبا و متناسب با موضوع فیلم و موزیک
قابلیت ارائه لینک های مستقیم برای دانلود آسان فیلم و یا موزیک
قابلیت جستجو در سایت برای عنوان یک موسیقی و یا فیلم خاص
قابلیت قرار دادن توضیحات و عکس به همراه هر فیلم و موسیقی
قابلیت قرار دادن فایل های زیرنویس فارسی برای فیلم های خارجی

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C%DA%A9/

 

طراحی سایت پزشکی...
ما را در سایت طراحی سایت پزشکی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت موزیک,فیلم, نویسنده : شرکت سه سوت وب sesoot بازدید : 302 تاريخ : شنبه 30 فروردين 1399 ساعت: 19:14

 

 

حتماً می‌دانید که اگر صاحب یک هتل یا کاروانسرا هستید، طراحی سایت هتل برای شما ضروری است. برای جذب مشتری و تبلیغات مؤثر، چه راهی بهتر و مقرون به صرفه‌تر از ایجاد یک وب سایت وجود دارد؟ اما باید بدانید که داشتن یک وب سایت ساده که فقط به معرفی هتل شما بپردازد، کافی نیست.

 وب سایت‌تان باید همانند یک آهنربا برای شما مشتری جذب کند. مشتری آنلاین، گزینه‌های فراوانی پیش روی خود دارد. بنابراین اگر وب سایت شما در نگاه اول، مشتری را جذب نکند، خیلی راحت به سراغ گزینه بعدی خواهد رفت.

 مهم‌ترین مسأله برای وب سایت یک هتل، دیده شدن است. وب سایت شما باید هر چه بیشتر دیده شود. در این راستا، تولید محتوای مناسب اهمیت زیادی می‌یابد. مسأله مهم دیگر، داشتن ظاهری زیبا و چشم‌نواز، در کنار رابط کاربری آسان است.

 در نهایت چیزی که وب سایت هتل شما را متمایز می‌کند، قابلیت‌های داینامیکی است که با برنامه‌نویسی به آن افزوده می‌شود. قابلیت‌هایی مانند رزرو اتاق، شخصی سازی سرویس به مشتریان، پاسخگویی آنلاین و غیره.

طراحی سایت هتل همانند داشتن خانه شخصی است. زمانی یک وب سایت ویژه هتل خودتان طراحی می‌کنید، همه چیز در کنترل خودتان است. به هر شکلی می‌توانید هتل خود را معرفی کنید. در دنیای امروز، اینترنت یکی از مهم‌ترین منابع اطلاعاتی و خرید شده است. پس حضورتان در این فضا به شکلی که دلخواهتان است، الزامی است.

 حضور شما در فضای مجازی را به یک خانه تشبیه کنیم، آنگاه  طراحی سایت هتل اسکلت و شالوده خانه است و شبکه‌های اجتماعی، نمای بیرونی آن. اهمیت شبکه‌های اجتماعی در تبلیغات آنلاین بر هیچ کس پوشیده نیست ولی حضور در شبکه‌های اجتماعی بدون داشتن وب سایت، همانند ساخت خانه بدون شالوده است.

همه مدیران از اهمیت برندسازی آگاه هستندطراحی سایت هتل با محتوای غنی، کمک بزرگی در جهت برندسازی هتل شما خواهد کرد. زمانی که مشتری با جستجوهای متنوع و از کانال‌های مختلف، نام سایت شما را ببیند، آرام آرام این نام در ذهنش نقش خواهد بست و در انتخاب بیشتر آن را مد نظر خواهد داشت.

طراحی سایت هتل با قابلیت رزرو اتاق، این فرصت را فراهم می‌آورد که شما بازدیدکننده را به مشتری تبدیل کنید و با از بین بردن محدودیت‌های زمانی و مکانی، فروش خود را افزایش دهید. استفاده از سایر وب سایت‌های تجمیع‌کننده هم می‌تواند برای دستیابی به این هدف مؤثر باشد ولی طراحی یک وب سایت، شما را از آن‌ها هم بی‌نیاز خواهد کرد

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%AA%D9%84/

طراحی سایت پزشکی...
ما را در سایت طراحی سایت پزشکی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت گردشگری,هتل, نویسنده : شرکت سه سوت وب sesoot بازدید : 292 تاريخ : شنبه 30 فروردين 1399 ساعت: 19:14

مسلما یکی از نیاز های یک عکاس به غیر از دوربین و لوازم جانبی آن داشتن یک سایت حرفه ای ,زیبا و کارا جهت نمایش عکس های خود به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت مکانی می باشد. عکاسان با داشتن طراحی سایت آتلیه عکاسی علاوه بر نمایش رزومه خود می توانند از امکانات بازاریابی اینترنتی برای بدست اوردن کارهای بیشتر نیز استفاده کنند .

امکان پرداخت انلاین حساب, جستجوی عکس, ثبت البوم های تصاویر با تعداد بی نهایت تصویر در البوم و ثبت کاور برای هر دسته بندی و... از دیگر موترد و امکاناتی است که یک سایت عکاسی می تواند داشته باشد. استفاده از افکت ها و ریزکاری ها در گرافیک طراحی سایت عکاسی و نمایش رنگ ها و طیف های رنگی زیبا از مشخصه هایی است که در سایت تخصصی عکاسی و طراحی سایت آتلیه برای عکاسان دارد.

یکی دیگر از نکته های مهم در طراحی سایت آتلیه عکاسی بالا بودن رتبه در گوگل می باشد . اگر یک سایت عکاسی در کلمات کلیدی مرتبط با خود در رتبه های بالای گوگل قرار بگیرد می تواند علاوه بر دیده شدن منبع مناسبی برای کسب در امد داشته باشد.

هدف اصلی از ایجاد طراحی سایت آتلیه عکاسی معرفی یک عکاس و نمایش نمونه کارهای او در یک قاب عمومی می باشد. زیرا اگر عکاس دارای مکانی برای تجارت خود باشد نمی تواند تمامی کارهای خود را به نمایش بگذارد .

در این صورت نیازمند یک طراحی سایت آتلیه حرفه ای نیاز دارد.  مهم ترین دلیل موفقیت وب سایت های عکاسی در اینترنت دیده شدن انها توسط موتورهای جستجو می باشد . سایت های عکاسی با توجه به اینکه ممکن است رقبای زیادی در فضای اینترنتی داشته باشند فقط با سبقت گرفتن از انها می توانند به موفقیت دست پیدا کنند.

اصولا هر سایتی بر پایه نیاز واهداف خود طراحی شده است و سایت حرفه ای از این قائده نیز مستثنی نیست.  امروزه موتور حرکتی هر کسب و کاری برنامه ریزی و تبلیغات و بازارفروش و توانایی رقابت با رقبا است. سایت حرفه ای باید سایتی باشد که از هر لحاظ توانایی مانور دادن را نیز داشته باشد. هم از لحاظ اصول سئو و هم از نطر استفاده اسان و منعطف و همچنین با کیفیت بسیار مناسب و نواوری های خاص خود و به روز بودن توانایی دیده شدن و رقابت در بازارهای بین المللی را دارا باشد و بتواند در این رقابت برتری داشته باشد.

در سایت عکاسی معمولا از رنگ های تیره و قرمز و مشکی استفاده می شود که جذابیت خاصی به سایت می دهد . سایت عکاسی با توجه به نیاز مشتری و اهدافش از نظر طراحی متفاوت است و در موارد مختلف استفاده می شود در مورد طراحی سایت عکاسی برای عکس های صنعتی ، کارخانجات و مراکز صنعتی با داشتن وب سایت عکس های صنعتی خود را داخل سایت قرار داده که شامل عکس های تولیدات بخش صنعتی و دستگاه هایشان را برای تبلیغات ارائه دهند.

https://3sotweb.com/%D8%A2%D8%AA%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C/

 

طراحی سایت پزشکی...
ما را در سایت طراحی سایت پزشکی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت آتلیه عکاسی,طراحی سایت آتلیه, نویسنده : شرکت سه سوت وب sesoot بازدید : 289 تاريخ : شنبه 30 فروردين 1399 ساعت: 19:13

طراحی سایت حرفه ای به صورت واکنشگرا با سرعت وامنیت بالا با نیاز کاربران طراحی می شود. هر پروژه در هر مرحله با تایید مشتری پیش می رود و نیاز مشتری بررسی می شود .گرافیک, کد نویسی و امنیت هر پروژه توسط سرپرست تیم کنترل می شود. پروژه ها دارای پشتیبانی و اموزش مناسب نیز هستند.

یک سایت حرفه ای هدف مشخصی دارد و برنامه ریزی لازم برای ان از قبل انجام شده است. داشتن طرح و برنامه ریزی برای بازاریابی محصولات سایت و قرار دادن اطلاعات حیاتی برای بخش بالایی سایت ,لینک سازی سایت و رعایت اصول سئوی داخلی و خارجی , ارتباط سایت با شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک,توییتر و ... , عدم استفاده از سایت های ازاردهنده مانند فلش, کدنویسی حرفه ای و مطابق با قوانین بهینه سازی سایت, استفاده از یک سرویس میزبانی معتبر و با کمترین درصد قطعی سرور . این نشانه های طراحی سایت حرفه ای است .

برای راه اندازی و ساخت یک سایت کاربردی باید مواردی را در نظر گرفت. با زیاد شدن شرکت های طراحی سایت حرفه ای در اینترنت انتخاب از بین انها برای کابران کار بسیار دشواری شده است.

اگر چه بسیاری از جنبه های طراحی وب سایت در سایت های گوناگون متفاوت است اما بسیاری از موارد در اکثر وب سایت ها در اینترنت می مانند. یکی از قسمت های مهم طراحی سایت حرفه ای منو و صفحه اصلی ان می باشند زیرا اگر این دوجلوه بهتری داشته باشند کاربر مدت زمان بیشتری را در سایت شما می ماند و باعث بالا رفتن امتیاز سایت شما می شود. بازدید کنندگان تجربه بصری بسیار هیجان انگیزی را می خواهند  اما مهم تر از ان انها می خواهند که یک سایت با سرعت بالا و دسترسی آسان نیاز دارند.

هزینه طراحی سایت حرفه ای بر اساس نیاز مشتری متغیر می باشد . شرکت های مختلفی در زمینه طراحی سایت فعالیت دارند اما تعداد بسیار کمی دارای مجوز می باشند. رنگ یکی از مهم ترین ویژگی های یک سایت حرفه ای است . رنگ توجه را به خود جلب می کند و می تواند مشخص کند که ایا یک سایت کسل کننده است یا جذاب. بنابراین 80 درصد از اطلاعات تصویری مربوط به رنگ است.

در مورد اینکه داشتن یک سایت چه هزینه هایی دارد باید بگوییم که امروزه طراحی سایت ها با روش ها و تکنیک های مختلفی صورت می گیرد و این تکنیک سابقه و مهارت طراح است که می تواند در تعیین قیمت طراحی سایت موثر باشد. ما نمی توانیم در مورد هزینه تمام طراحی سایت ها قیمت مشخص کنیم اما می توانیم لیستی از عواملی که در تعیین قیمت موثر است را معرفی کنیم:

گرافیک سا دیزاین تم یا همان قالب سایت, وجود امکانات متفاوت, امنیت سایت, امنیت طراحی,پشتیبانی سایت, استفاده از سی ام اس های اماده مانند وردپرس و یا طراحی های سفارشی و اختصاصی

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

 

طراحی سایت پزشکی...
ما را در سایت طراحی سایت پزشکی دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت حرفه ای,طراحی وب سایت حرفه ای, نویسنده : شرکت سه سوت وب sesoot بازدید : 331 تاريخ : شنبه 30 فروردين 1399 ساعت: 19:13

قالب چند منظوره:

قالب چند منظوره از پرکاربرد ترین و در عین حال از قوی ترین پوسته های سایت هستند. به دلیل استفاده از این قالب در چندین سبک متفاوت ویژگی های جذابی در انها تدارک دیده شده است. منظور از چند منظوره بودن قالب ان است که در عین حال که برای سایت های شرکتی کاربرد دارد, برای سایت های شخصی هم مناسب است.  امکاناتی چون وبلاگ قدرتمند و قوی امکانات فروشگاهی و پرداخت انلاین را به راحتی می توان لحاظ کرد. همچنین برخی قالب ها امکان ایجاد چندین دموی مختلف را ایجاد می کند. هم می توانند به راحتی برای یک سایت پزشکی مورد استفاده قرار گیرند و هم برای ایجاد وب سایت های مهندسی عمرانی.

 برخی امکانات از قالب چند منظوره مورد انتظار است که در زیر به انها اشاره میکنیم:

داشتن وبلاگ

تنظیمات پیشرفته

صفحه ساز قدرتمند

رنگبندی و استایل بندی

کد کوتاه

ابزارک های مختلف

فونت ها و آیکون ها

طراح های فراوان

المان های زیاد برای صفحه ساز

واکنش گرا بودن و سازگاری با ابزارهای مختلف

طراحی لودر

قالب چند منظوره وردپرس دارای اسلایدر زیبا و تمام صفحه ای است . فهرست ها بر روس این اسلایدر قرار گرفته است و امکان گذاشتن دکمه call to action روی ان وجود دارد. بخش های مختلف این قالب عبارت است از:

معرفی اعضای تیم, بخشی برای نمایش جدید ترین مطالب بلاگ, قسمتی برای نمایش جدیدترین محصولات فروشگاهی, دارای بخش خدمات, بخش تماس موجود در فوتر سایت, دارای فهرست چسبان که با اسکرول مانا است و ...

https://3sotweb.com/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%DA%86%D9%86%D8%AF-%D9%85%D9%86%D8%B8%D9%88%D8%B1%D9%87/

 

طراحی سایت پزشکی...
ما را در سایت طراحی سایت پزشکی دنبال می کنید

برچسب : قالب چند منظوره, وب سایت چند منظوره, نویسنده : شرکت سه سوت وب sesoot بازدید : 296 تاريخ : شنبه 30 فروردين 1399 ساعت: 19:12